Bir Kulaç Atsam Daha Karadayım Sagopa Kajmer facebook video klibi indir

Kasım 4, 2009

Bir Kulaç Atsam Daha Karadayım video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Bir Kulaç Atsam Daha Karadayım şarkısının sözleri

Kalk, kalk
Kalk ve beni dinle, sana güç veririm, kafanla dalaştığında
Sana yardım edebilirim ben, beni bilirsin tam otuzluk üç
Tanımlı pis sakallı, donuk bakışlı iklimi az ılıman çoğu
Yağışlı, yaşar Fâni yazlı-kışlı.onların şahidi görür gözlü
Benimkisi âmâydı, unutmadıklarımın hepsi güzel birer
Simâydı.sen kendinle çatışmadayken, savaş verirken sago
Oradaydı.taşla kafan çarpıştığında ya da kafan taşa
Yaslandığında anlarsın ki;kötü gider, iyi gelir.zaman
Sofrandaki en lezzetli mühim yemek. azaldıkça aç kalmanın
Korkusuyla kurayacaksın, bu sebeble yaşlanacaksın, çünkü sen
De baştan olmak üzere sonlanancaksın, trilyon da olsan
Harcanacaksın, savaşı kes barışacaksın! kendinle aynalarında
Birebir anlaşacaksın

Bir kulaç daha atsam karadayım, beni hiç böyle bir denize
Dalmadım üzerimde pantalonum artı ayakkabılarım, ha gayret
Bir sene fırtına, üzerimde dolunay, gün yüzü asmış,
Dalgalar boyum aşmış, nefesime gücü bahşet mevlâ, bir
Kulaç daha atsam olur evvel allah

Benim bahsettiğim o derinlik hiç bir denizde yok, benim
Yumruklarımın içi boş, korkma yakmaz canını
Allah seni ensen gibi dümdüz etmeden geri dön hemen, dünya
Kızına aşık olmak seni delirtir, bu kız izdivaç için ne kötü
Bir cariyedir, ecel aramaz enseler, yerine gelmez sarsılan
Güvenler, içine düştüğüm masalsı serüvenlerdir gamzelerime
âB-ı hayattan can verenler
Yüzmekten yorulduğum bu en derin denizdir
Boğulduğum, dörtlüklerim kulacı atar, benim benim
Dipte vurgunum, moralsizim solgunum, yine de kendime teskin
Edebilecek bir seviye olgunum, pişmanlık asla kaçamayacağım
Bir canavar.elleri bazen öldürür, bazen sertçe yakalar bil ki
Sagopa cesaretinin bir kısmını zulada saklar, yanan
Işıklarımı kaplayacak kadar karanlığım var

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

