Kalleş Mustafa Uğur facebook video klibi indir

Kasım 4, 2009

Kalleş video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Kalleş şarkısının sözleri

Ben acılara katlanırım ben ben
Ben sancılara katlanırım ben ben
Yalnız senin hasretine dayanamam ben ben
Böyle zalim, böyle hayin acılara
Dayanamam ben ben

Gidipte bir yanımı yıkık bırakma
Ben aşk mahkumuyum bir de sen yakma

Aşkıma adını yazmadım mı
Seninle beraber yanmadım mı
Bir lokma ekmeği paylaşmadı mı ah

Bırakıp gitmek
Sana yakışmaz
Adın kalleş senin
Kimseler bakmaz

Öyle zalim bir yar gücüm yetmez
Uzaktan bakanlar derdimi bilmez
Dağ idim, yol oldum kıymetim bilmez
Düşen bir yaprağa hasret bıraktı

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

