Turna Kenan Doğulu facebook video klibi indir

Kasım 4, 2009

Turna video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Turna şarkısının sözleri

Yalnızlığı geçtim hep benimleyim
Sensizliği seçtim hüzünleyim
Hatalarım var pişmanlıklarım var
Beni ağlatan utandıran
Aynaya küstüren yanlışlarım var
Yazgıma işkence çektiren
Kendimi öldüren acılarım var
Ama büyüdüm tekrarı yok
Çocukluğuma ver ben sevemem dedim
Sevenlerin değerini hiç bilemedim
Bir turna görüyorum
Rüyalarımda götürüyor
Beni geçmişime gerçeğe
Duyuyorum hayallerimde
Suçlu ben değildim gençliğe yenilmiştim
Kalbimden bir eksik beni yıkmaz dedim
Büyüyen depremleri hissetim
Hatalarım var düşmanlıklarım var
Beni ağlatan utandıran
Aynaya küstüren yanlışlarım var
Yazgıma işkence çektiren
Kendimi öldüren acılarım var
Ama büyüdüm tekrarı yok
İçimden ağlarım hep yüzüm güler
Kendimden kaçışım zevki zehreder

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

