Sen Ve Ben Emre Aydın facebook video klibi indir

Kasım 5, 2009

Sen Ve Ben video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Sen Ve Ben şarkısının sözleri

Tanımadığım kişiler var hep
Aynadaki yüzümde
Hiç bilmedim ki istediğimi
Ne seni ne de kendimi

Bişeyim yok
Geçer dedim ama geçmedi

Bilmiyorum bilemiyorum
Artık hiç birşeyi
Bize dair söylenecek tek şey belli gibi
Sen ve ben ikimiz
Kabul et en dipteyiz

Tanımadığım kişiler var hep
Aynadaki yüzümde
Hiç bilmedimki istediğimi
Ne seni ne de kendimi

Bişeyim yok
Geçer dedim ama geçmedi

Bilmiyorum bilemiyorum
Artık hiç bir şeyi
Bize dair söylenek tek şey belli gibi
Sen ve ben ikimiz
Kabul et en dipteyiz

Sen ve ben ikimiz
Kabul et en dipteyiz

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

