Kahretmişim Hayatıma Müslüm Gürses facebook video klibi indir

Kasım 7, 2009

Kahretmişim Hayatıma video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Kahretmişim Hayatıma şarkısının sözleri

Kahretmişim hayatıma her akşam içiyorum
Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum
Sevilmeden sevmenin cezasını çekiyorum

Binbir cefanı çeksem unutamıyorum
Kalbim sevginle dolu söküp atamıyorum
Ne kadar sevsem bile ah sana doyamıyorum

Senden ayrı yaşamayı allah yazdıysa bozsun
Bende uzak olsan bile kalbimde yaşıyorun
Bende uzak olsan bile kalbimde yaşıyorun

Binbir cefanı çeksem unutamıyorum
Kalbim sevginle dolu söküp atamıyorum
Ne kadar sevsem bile ah sana doyamıyorum
Ne kadar sevsem bile ah sana doyamıyorum

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

