Menberi Hisarlı Ahmet facebook video klibi indir

Kasım 17, 2009

Menberi video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Menberi şarkısının sözleri

Hey hey hey
Hisardan inmem diyor
Haydi basmadan giymem diyor
Kestirirsen pullu kes
Yanına gelmem diyor

Menberidir yallah yallah menberi
Al başından çemberi
Ağlatmayın dilberi
Ben yandım aman aman

Hey hey
Kalenin ardındayım
Haydi saatin dördündeyim
Eller uykusun uyur
Ben senin derdindeyim

Menberidir yallah yallah menberi
Al başından çemberi
Ağlatmayın dilberi
Ben yandım aman aman

Hey hey
Ey pınar eşme pınar
Derdimi deşme pınar
Yarin başına gelirse
Su ver söyleşme pınar

Pembelidir gızın adı pembeli
Al başından çemberi
Ağlatmayın dilberi
Ben yandım aman aman

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

