Gündüz Yüzlü Kız Pilli Bebek facebook video klibi indir

Kasım 24, 2009

Gündüz Yüzlü Kız video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Gündüz Yüzlü Kız şarkısının sözleri

Göz kırptı bir yıldız, yoksa ben mi öyle sandım
Göz kırptı bir yıldız, yoksa ben mi öyle sandım

Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım
Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım

Bir evin vardı yokuş başında, orda derip çatardın günlerini
Şiddet içeren filmleri seyredemez yaşında
Bir gün kırılmış buldun ellerini

Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım
Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım

Geceleri heceledin, gündüzleri bocaladın
Bir kendini dinledin, bir de eli dinledin
Hiçbir şey anlamadın, hiçbir şey anlamadın

Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım
Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım

Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım
Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, yıldızlar dürttü seni andım
Geceyi uyutan gündüz yüzlü kız, seni içime gömdüm

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

