Sen Birtanesin Hepsi facebook video klibi indir

Kasım 26, 2009

Sen Birtanesin video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Sen Birtanesin şarkısının sözleri

Sabah kalktım bu gün yine çok geç kaldım
Saçımı yaptım güneş parlak harika
Dışarı çıktım arkadaşlar beni bekler
Yeni macera zor bir gün okulda bugün
Çalışmakla öğrenecek çok şey var
Boşa vakit yok işte her gün böyleyim
Dalıp gitmişim öğretmen kızdı
Sendin aklımda halledersin diyorlar arkadaşlar

Bu sensin istersen herşeyi alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence gülsene
Güçlüsün istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın gel bize

Bugün okul yok birşeyler bulmam lazım
Derdim tasam yok sokaklarda dolaşsak
Annem gel der evinden uzak kaldın
Ama ben bugün arkadaşlarla eğlenmek havaya uçmak
İsterim beni dinle
Bu sensin istersen herşeyi alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence gülsene
Güçlüsün istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın gel bize

Kendin olmak varken asla başkasına bakma
İnanki sen bir perisin beni dinlebu sensin istersen herşeyi
Alırsın
Bu sensin hayat bir eğlence gülsene
Güçlüsün istersen dünya elinde
Parlarsın unutma sen bir yıldızsın gel bize

Gel bizeeee güven bana
Gel bizeee gel bizeee

Bir Cevap Yazın

