Beni Affet facebook video klibi indir

Kasım 27, 2009

Beni Affet video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Beni Affet şarkısının sözleri

Senden cok uzakta bir kalp senin icin atiyor birtanem
Bunu asla unutma sar beni kollarina
Yanimnda hissedeyim seni
Benden uzak kalma dayanmaz
Bu kalp yokluguna aci bana
Askim
Seni cok kırdim yanlis yabtim
Farkina varamadim simdi pismanim
Affet beni birtanem,
Seni cok uzdum aglattim
Kalbini yaraladim
Ama farkindayim herseyi kendim yabtim
Kendimi yaktim
Seni kaybettim bile bile
Olume gittim
Sesizligi beceremedim
Seni ozledim gelecegin gunler
Merakla gozledim
Seni cok bekledim
Ama gelmeyeceksin
Sucluyum ewet sana hak veriyorum
Cektigin acilari elbet goruyorum
Senden son defa af diliorum
Bebegim baq gururumu ezdim
Yine sana geldim
Yeterki affet beni hapset kalbine cikarma beni ordan
Olene dek ne yabacagim allahim beni affetmior
Onu cok seviorum
Ama farketmior yarali kalbim bir onu istior ama
Farketmior

By banzell

Bir Cevap Yazın

