Prangalar Ferdi Tayfur facebook video klibi indir

Aralık 2, 2009

Prangalar video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Prangalar şarkısının sözleri

Prangalar vurun ayaklarıma
Kelepçeler takın kollarıma
Uçurumlar kazın yollarıma
Bırakmayın beni bırakmayın beni
Duymak istemem sesini tutmak isteme ellerini
Yeniden başlamaktansa öldürürüm kendimi

Sürgüleri sürün kapılarıma
Umut bırakmayın yarınlarıma
Sakın aldanmayın ağladığıma
Bırakmayın beni bırakmayın beni
Duymak istemem sesini tutmak isteme ellerini
Yeniden başlamaktansa öldürürüm kendimi

Benim eskiden kalan bir alışkanlığım var
Benim eskiden kalan bir gönül yaram var
Hayatımı zindan etti söylediği yalanlar
Bırakmayın beni bırakmayın beni
Duymak istemem sesini tutmak isteme ellerini
Yeniden başlamaktansa öldürürüm kendimi

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

