Acımasızsın Zeynep Dizdar facebook video klibi indir

Aralık 15, 2009

Acımasızsın video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Acımasızsın şarkısının sözleri

Acımasızsın vurdun geçtin
Ezdin gittin senelerce
Vefasızım bir kere olsun sor halimi
Düşmanın mıyım

Bir ben miyim seni özleyen
Yolunu bekleyen
Meğer bir benmişim
Sesini duymak için ölüpte biten

Topladım ağır ağır yükümü vurdum
Yalnızlığa
Düşündüm uzun uzun geçen zamanları
Ağladım aşkımıza

Ne çıkar canım şimdi sana geri döndüm desem
Çok geç artık seni deliler gibi seviyorum desem

Acımasızsın

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

