Kalenin Üstü Direk (Nidem) Adanalı İboş Ağa facebook video klibi indir

Aralık 17, 2009

Kalenin Üstü Direk (Nidem) video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Kalenin Üstü Direk (Nidem) şarkısının sözleri

Kalenin üstü direk
Nidem nidem nideyim
Suyu nerden indirek
Garibem ben yare gideyim
On beş altın vereyim
Nidem nidem nideyim
Parçadan yaptır yelek
Garibem ben yare gideyim

Kaleden indim ancak
Nidem nidem nideyim
Elimde yeşil sancak
Garibem ben yare gideyim
Ne kız oldum ne gelin
Nidem nidem nideyim
Ateşe yandım ancak
Garibem ben yare gideyim

Kaleden iniyorum
Nidem nidem nideyim
Çağırsan dönüyorum
Garibem ben yare gideyim
Derdinden kibrit oldum
Nidem nidem nideyim
Üflesen yanıyorum
Garibem ben yare gideyim

Kaynak: Adanali Ibos Aga
Yöre: Adana

Notasi: Kalenin Üstü Direk (Nidem)

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

