Gelende Yüce Dağlar Köroğlu facebook video klibi indir

Aralık 21, 2009

Gelende Yüce Dağlar video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Gelende Yüce Dağlar şarkısının sözleri

Yüce dağlar koç yiğidin arkası
Emlik kuzu koç koyunun körpesi
Gelsin yüz bin kile kıraç arpası
Yesin yavuz atlar ta ben gelende

Yürü oğlum ayvaz gidek kozan’a
Belki gelmeyek de yollar uzana
Yüz batman pirinci vurun kazana
Yesin yiğitlerim ta ben gelende

Koç kırat’a binip geri gelirim
Oğlum ayvaz ben hasmımı bilirim
Yoksulun hakkını koymaz alırım
Hazır olsun beyler ta ben gelende

Köroğlu’nun bunda çoktur havası
Silin gönlünüzden gam ile yası
Yüz deng ısmarladım bağdat sayası
Giysin yiğitlerim ta ben gelende

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

