Ben Bir Avuç Darı Olsam A.Rahman Yörüktümen facebook video klibi indir

Aralık 31, 2009

Ben Bir Avuç Darı Olsam video klibi

Facebook kullanıcısı olarak facebookta bulunan binlerce videoyu izliyor fakat bilgisayarınıza indiremiyorsanız, Videofaz ile artık facebook videolarını bilgisayarınıza indirebilir istediğiniz zaman izleyebilirsiniz. İşte adres : facebook video indir. Saniyeler içerisinde bilgisayarınıza indirebilirsiniz.

Ben Bir Avuç Darı Olsam şarkısının sözleri

Ben bir avuç darı olup yere dökülecek olsam
Goy beni nice neylersin balam
Sen beni nice neylersin

Sen bir avuç darı olup yere serpilecek olsan
Ben bir güzel toyuk olup balam
Seni de yersem ne dersin

Ben bir güzel ceylan olup dağa da çıkacak olsam
Goy beni nice neylersin balam
Sen beni nice neylersin

Ben bir güzel avcı olup peşine gelecek olsam
Seni de vursam neylersin balam
Seni de vursam neylersin

Ben bir güzel elma olup sandığa girecek olsam
Goy beni nice neylersin balam
Sen beni nice neylersin

Ben bir güzel açar olup sandığı açacak olsam
Seni de yersem neylersin balam
Seni de yersem neylersin

Kaynak: A.Rahman Yörüktümen
Yöre: Igdir

Notasi: Ben Bir Avuç Dari Olsam

Artık videolar facebooktan gösterilmemekte dailymotion sitesinden gösterilmektedir… yakında facebook grubumuz açılacaktır bekleyin bizi

Bir Cevap Yazın

